Fredagen den trettonde

Idag fick vi sockerkaka och bullar i skolan, som var kvar från försäljningen. Det satt bra i magen, och man orkade nästan inte äta lunch sen. Sen efter skolan vare träning med laget, Det gick bra på träningen fast det var olycksdagen idag. Inga skador för min del, tur som fan. Men för hanna däremot olycksbarn, nej ja skojar :) Nu ska ja dra ner och dusha, sen blire inge mer blogg för  mig idag. Eftersom jag ska upp fyra inatt och dra till Nörrköping, med pappa på bilutställning. Så ska jag gå och lägga mig tidigt, så jag hinner sova lite. Och om det itne blir försent när ja kommer hem imorgon, så ska ja dra till Jenni och kolla på film, och mysa lite. Olivia kanske kommer om hon hinner, så vi får väl se ;)

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0