juluppvisning 5/12

Bild tagen från: Eventnews
Glömde skriva att D5 (Dragons groupstunt) tog VM SILVER i Tyskland förra veckan
Igår var det första gången vi visade upp programmet för publik! :) Jag tycker det gick bra för mig, hoppas också att det såg bra ut i övrigt. Jag satte min gymnastik, jag hoppade trots min fot och byggen satt. Vi hann bara se träningslagen men dom är ju så himla söta! :) På lördag är det ju Brommagymnasternas elituppvisning :D Då blir det bara diamonds och dragons som visar från cheersektionen ;) Praud to be a elite team. Tagga, tagga, tagga för nästa uppvisning! :)

Jag tycker att alla i laget ska komma överrens om en sminkning så vi slipper glittret på ögonlocken som bara åker in i ögonen :P Det är ju fint och så men hallå inte ens en dusch får bort det, har fortfarande kvar lite. Liksom dagen efter..?  (a)
Efter uppvisningen åkte jag vidare till Farsta med mamma.  Jag är ganska smart när det gäller shopping eller spaning i butiker. Åkte dit för att köpa mössa och vantar, men det kollade jag på precis innan vi skulle hem så jag hann kolla så mycket som möjligt på julklappar :) favoritbutiken för tillfället: SALT, i love it! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0