fredagsmys

Hade origentering igår igen, VG kartan denna gång, med min käre partner hanna :) vi klarade den också, vilket jag är sjukt nöjd över :) Hade det som sista lektion, så vi sparade tid genom att springa, vi fick alltså sluta tidigare ;) jag, hanna, mathilda & sofia w, drog till godisbåten direkt efter skolan. Första gången som jag inte köpt något godis när jag var där :P sen drog ja hem till hanna, käkade hennes underbara tacopaj, och hade det trevligt.

senare gick vi hem till mathilda, slog vi på teven och kollade på baksmällan. Sjukt rolig film! Vi hade det mysigt framför teven, åt godis, orkade inte gå hem och hämta mitt så jag ficka smaka lite av hanna (a) Efter filmen spelade vi rat slap, ett kortspel. Nämn någon gång som man inte har smärta i fingrarna efteråt? Har ni inte spelat det kan jag bara säga: ni har missat något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0