söndag, funktionär på tjejmilen & första träningen

gick upp samma tid som idag, 7.30. blev hämtad av julia 8.30. Jobbade hela dagen som funktionär på tjemilen, med laget. När det bara var någon timme kvar, ville man bara lägga sig ner på marken och dö. Vi ansvarade för 25 000 väskor. Tänk att spring hit & dit halva dagen, inte det som står först på vill göra listan direkt!

Senare var det träning, första träningen efter sommaren :) Det gick bra, fast man var lite trött i kroppen (a) har växt om alla baser nu, så jag blir sidobas nu. tyvärr. men man lär sig med tiden, antar jag. vi fick köra ballonggolv, som vi aldrig har kört förut. men jag har förstås kört det förut, på gympan.

Kommentarer
Postat av: rebecca

vet inte vad jag ska skriva............ har typ it...:P

men vi ses imorron i skolan:)

2009-09-01 @ 20:03:40
URL: http://okiedokiespokie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0