torsdag. snart helg, håll ut!


gammal bild  på hanna & mig

Mitt mål att lära mig kort division är slutfört! men bara tack vara sötaste hanna, som hjälpte mig :) <3
Det var faktiskt en helt okej dag, i skolan. Vi hade bild, god mat & sen mest genomgångar av planeringar ;)

Vi hade också som ett litet läxförhör på en del matte som vi jobbade med i 7an, det gick faktist ganska bra :) bätte än jag hade trott i alla fall! våran lärare berättade också att man på sommaren glömmer bort 70 % av all kunskap man lärt sig under 7an. Det är ju hemskt :O då måste man ju lära om det mesta IGEN..

Efter skolan drog jag hem. Skulle gå till bibblan och låna en bok, vi ska börja läsa deckare nu på svenskan..
Sen gjorde jag sommarstyrkan, det gick bra. fast lite sämre än sist faktiskt..

känner för att göra mina naglar lite fina ;) kanske blir en fransk manikyr om ja orkar (a)

puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

Usch, ta bortbilden...

Mongo man ser ut som . :(

:P<33

2009-08-22 @ 16:37:37
Postat av: malin

den är fin ju? :)<3

2009-08-25 @ 21:15:45
URL: http://malinkallstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0