onsdag, begravd i plugg

jag älskar onsdagar, för vi har så lite lektioner (: Dagen började med hemkunskap, vi gjorde fruktsallad med grädde. I min grupp fungerade det grymt bra, vi sammarbetade mycket bättre än alla andra tycker jag faktist!  ;)  vi la till och med upp frukten i en ring och grädden i mitten, med en vindruva på toppen, riktigt fint ;) Vi fick sluta en timme tidigare också, eftersom det inte blev någon Elevens val. Gick hem till hanna där vi råpluggade :P Spanska glosor, matte & hemkunskap. Denne vecka ska vi jobba 88 tal i boken, seriöst jag dör! Imorgon är det chilldag i skolan, inga lektioner eller någonting. vi ska göra massa samarbetsövningar vad jag vet, men ni får höra mer imorgon ;)

imorgon ska det vara fint väder hatr jag hört :) ♥


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Sv: Haha klart jag hissar din mage å lår. Det ska du ge dig fan på att jag gör ;)

HISS!



HAHA :D

2009-09-03 @ 20:58:36
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0