Norge, bilder kommer senare när jag har tid

Min önskning var att åka till oslo, om det blev någon tid över. Ville såklart shoppa, trots att det är lite dyrare i norge. Scandinavin Callook Classic, var i gardermoen. Precis intill där låg en flygplats, ganska irreterande med plan som åker eller landar var 5e minut... När vi väl var framme på fredagskvällen, packade vi upp montern, sen kollade pappa och jag på into the blue,  Tycker den är riktitgt bra! :) När klockan plötsligt var mitt i natten, gick vi och la oss. Gick upp tidigt på lärdagen, jobbet väntade!  Ni kanske undrar vad jag jobbar med..? pappa är filmare, och gör bilfilmer. Sen står jag och säljer dom, that's it! Det har varit mitt sommarjobb i några år nu, och jag kommer fortsätta att jobba med pappa så länge jag kan :) För det mesta regnade det över lördagen, så racen blev inställda. Fick lite tid över att måla naglarna med ett av det rosa nagelacken som ja fick med i tidningen SOLO :) it's beautiful! det blev samma vida på söndagen, gick upp tidigt men vädret häll i sig! :) lite blåsigt, men strålande sol! det var folk där från hela europa, så det blev mycket engelska för min del ;) bra för min språkutveckling, haha!   Vi packade ihop så fort som racen och prisutdelningen var slut, sen var det en lång resa att se fram emot. Vid charlottenberg i sverige, stannade vi vid en godisfabrik :) 1000 sorters godis, och underbart stort. det kändes som man var i himlen, haha :D Eftersom pappas folka buss varken har vindrutetorkare, eller halvljus så fick vi stanna hos några komisar i kristinehamn och sova över, igen. Den yngsta dottern i familjen är så himla gullig! Speciellt med den varmländska dialekten, i love it! vi hade det riktigt roligt på söndagskvällen, dans, hopp i sängen & sång :) Dagen efter var hennes första dag i skolan, jag peppade henne lite och berättade att det " är jätteroligt i skolan" fast jag ljög- med det var bara för hennes skull. Sen sov vi ut på måndagsmorgonen, vilket är idag. Sista utsovningen för sommarlovet. Vi packade ihop, sen drog vi hemåt efter frukosten. Vi klarade oss undan från regnet, och det kunde inte ha blivit ett bättre avslut på norge resan. Vi stannade nemligen och shopapde i eskilstuna, och det kan jag inte påstå att jag hade något emot :P bilder kommer senare! :)

vilket tråkigt inlägg, men ni måste ju veta att jag lever! :)


Kommentarer
Postat av: Maja

SV: hihi, jaaa. eller hur! :). Hur är det med dig?

2009-08-18 @ 08:47:19
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: *Em

HELLO KITTY tävling! Här; http://emelojs.blogg.se/2009/august/tavling-1.html

2009-08-18 @ 09:23:51
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0