me love american donuts

Va ju på grönan igår med Bella, Rosanna & Emelie helling  ;) Lugnt den bästa dagen att åka på, eftersom det var första dagen på  ung08 igår :) Vilket betydde att det inte alls var så mkt folk på grönan, perfect! Pappa övertalade mig på morgonen att det verkade som att det skulle bli äckligt varmt, under dan. Så där kom jag till grönan med shorts & topp. Som ni säkert märkte igår så började det regna :O Alla fyra hade shorts på sig, men jag och bella hade såklart glömt tröjor också.. Det blev en kall men rolig dag, det är ju kul när jetline går mkt sanbbare av regnet :D När der regnade som mest, passade vi på att sätta oss på ett fik, där jag och bella åt american donuts, yummi! :) Kände mig lite nyttigare än rosanna & helling, som satt där och suktades med sockervadd, haha! Men det slutade ju med att jag smakade iaf :) åkte insane, den var faktist inte så läskig som jag hade trott :) blev lite förvåndad,  för när bella och jag åkte katapulten såg det ut som dom var ungefär lika höga :P Strax innan middagen åkte vi hem, eftersom det aldrig slutade regna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0