13 augusti, det känns redan som att hösten är påväg


ganska seg dag, fick enorm huvudvärk av vädret. Nu har vi väl sett den sista solen för året.. hemskt att säga det! Själv tycker jag att det bara borde vara vinter i en månad, sen borde resten av året bestå av sommar :D Nu har det "Svenska vädret" kommit, regn & rusk! 
det blev en springtur några timmar efter frukosten, pappa cyklade bakom mig. otur som man har, lyckades jag ändå få håll. Inte så passande med vädret, eftersom det var dålig luft ute, samtidigt som jag brukar få svårare att andas när jag får håll. Not a good combination! 
Fortsatte sen att göra iordning i mitt nya rum, det går framåt ;) I något tidigare inlägg idag, eller nu får man ju säga igår, fick ni ett smkprov av hur det ser ut i garderoben ;) 
Vad tycker ni? kommentera gärna! :)

Efter lunchen vid kl. 16, kände jag mig sugen påatt ta en sväng till ung 08. Skulle dit emd Daniella & Thomas, men dom hade tydligen inte planerat att åka just idag. Den enda dagen som jag kunde på hela veckan.. Plus att jag missar The voice :O fan! så blir det när man är borta och jobbar, fyfan. 

Så jag umgicks lite hemma med pappa, sen hängde jag bara framför datan. Nu har jag bara två lediga somamrlovsdagar kvar för min del, de andra dagarna ska jag jobba på! Jag och pappa firade med att huta hangcock & hämtmat ;) kycklingspett med jordnötssås, såklart! 

njut, njut, njut av sommarlovet! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0