fotspa

Under pausen av robinson, föreslog mamma att vi skulle ha fotspa. Vi gick direkt och hämtade fotbaljor. Här nedan skriver jag om hur mitt fotspa gick till. Upprepa 1 gång i veckan, för finare fötter. Aloe Vera produkter använde jag i mitt fotspa, vet inte riktigt vart det går att köpa. Eftersom min mamma säljer sånt. 

1. Fyll baljan med vatten, ha sen i fötterna i det varma vattnet. När värmen börjar försvinna tar du upp fötterna igen. 

2. Torka fötterna, sen ska du fila under dom med en fotfil.

3. Smörj in fötterna med Aloe Vera produkten Gelly. 

4. Sätt plastpåsar på fötterna och sätt en tjock strumpa ovanpå, i 10-15 minuter. 

5. Ta bort plastpåsarna och använd Aloe Vera produkten Propolis.

6. Fotspat är klart, dina fötter känns nu frächare, och mjukare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0