idag

Idag har ja inte mycket att skriva om, eftersom det inte händt så mycket. Blev klar med matten, just nu håller vi på med algebra & ekvationer. En applåd till malin! :) På dagen sjöng jag och jenni hos stefan, det blir bara roligare och roligare eftersom det går frammåt hela tiden. På torsdag ska vi sjunga inför hela skolan, det är inte direkt första gången:P
Tränade vid middags tid och kom hem runt filmtid, kollade då på Remember the titans, kanal 9. Grymt bra, börjar verkligen falla för fotbolls filmer :P. Nu ska jag svara på hannas inlägg om mig, nu när vi bråkar. Vet inte om något kommer bli som förr, men jag vet inte längre. 

Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker inte det här är ett bråk, det är mer som att du tycker jag gjort fel medans jag inte tycker det. visst, jag å emelie har blivit bättre vänner, men du och jag har ju träffats oxå. det var inte jag som tänkte åka hem, för en annan vänn, när du var hos mej, svara på sms istellet. vill inte ha sånna här kommentarer i min blogg

2009-04-17 @ 23:59:48
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-18 @ 00:02:47
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0