söndag

idag gick jag upp sent, åt sen stack jag och tränade. Fyfan vilken värme det var inne i hallen idag, jobbigt. Men annars tycker jag det gick väldigt bra;) När jag väl kom hem igen, bestämde jag mig för att ja ska köpa dom beiga shortsen från nelly. Det blir väl någon dag i veckan ja ska beställa dom, för ja hinner inte just nu. Kom hem, duchade sen packade jag ihop saker till pappa. Mamma skjutsade mig dit. När jag väl ska sätta mig ner framför teven, och kolla på wipeout, så märker jag att alla sladdar är utdragna till bioduken. Min bror var här igår, som kommit på något idiotiskt så ja inte kan kolla på tv! Och pappa som åkt bort över helgen och jobbat har såklart tagit med min dataskärm, så jag kunde inte sitta vid datan heller -.- Men nu är han påväg hem, och ska fixa med sladdarna så jag kan kolla på tv.  Nu sitter jag vid pappas data så länge..

puss & ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0