Did someone had a bad day today, or wasn't it just me?

Igår var jag på så himla dåligt humör, pågrund av plugg, plugg och plugg! Imorgon har vi prov på medeltiden, och det kändes som jag inte ens förstog vad vi arbetade om.. Men det tog jag igen idag, påväg till skolan, håltimme, påväg hem, påväg till träning, påvägen hem från träning. Men nu har jag mycket bättre koll. Igår tillbringade ja restan av mina två "lediga" timmar, med dubbelavsnitt av desperate housewives! Idag var det en otroligt, trött & framförallt stressig dag. Jävla skola kan det inte bli sommar nu? Dagen började med att jag kom försent till skolan. Det svängde ut en biljävel precis framför bussen, så chaffisen var tvungen att tvärnita! Det stog en kille ovanför trappen som var ganska liten, han flög ner på golvet och kunde inte resa sig upp. Troligtvis, var inte alla ben i kroppen då hela. Dom ringde en ambulans, och det tog lång tid som fan -.- Tillslut fick alla gå av bussen, och ja fick vänta på nästa buss..  När jag väl kom fram till huddinge centrum påväg till träningen, hör jag att det hänt en olycka mellan sthlm södra och t-centralen. Kul, att man kunde åka 2 stn och inte längre! Fick panik, och ringde pappa. han skjutsade mig till närmaste t-bana, bilket blev största omvägen. Kom i tid i alla fall, och hanna med som gick vilse vid xinkensdamm, eftersom hennes bussar inte gick. Men hon kom fram hon också ;) Imorgon har ja sovmorgon, det kan jag behöva!


Kommentarer
Postat av: mathilda

otursdag kan man nog säga<3<3

2009-04-16 @ 07:59:34
URL: http://mathildaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0